Novinky, Strana 2

Nový rok 2022

Přejeme i když trochu opožděně Šťastný Nový rok.

V tomto roce se budeme snažit mít více produktů skladem v ČR a zkrátit dodací lhůty, které jsou pořád ještě u části produktů velmi dlouhé.

K vracení a hodnocení zboží

Dobrý den,

prosím přečtěte si postupy k výměně nebo vracení zboží. Raději Vám zboží zakoupené v listopadu a prosinci 2021 vyměníme, pokud nesedí velikost, než aby jste svoji nespokojenost ventilovali přes hodnocení produktů.  I když uplynula 14-ti denní lhůta.

Ale každý měl možnost si prostudovat tabulky velikostí a materiálu před nákupem.

Není pravdou, že by velikosti neseděli s přiloženýma tabulkama, maximálně o 2 cm, což je v normě.

Jinak pořád opakujeme v novinkách dokola, že trička nejsou bavlněné, je to i u produktu napsáno,  a přesto se pořád někdo diví, že nejsou bavlněná. Prosím čtěte to pořádně před nákupem.

 

Vánoce I

Dobrý den,

v tuto dobu již nemůžeme garantovat doručení do vánoc pro nové objednávky u produktů, u kterých je uvedeno, že  nejsou u nás skladem v ČR.

Dodavatel zboží je v Číně a doručení trvá normálně jeden  až dva měsíce v extrémních případech jako jsou třeba vánoce, koronavirus a problémy s dopravou (lodě, kamióny, letecká doprava...) se může doručení protáhnout i déle.

Existuje sice rychlejší doprava přes DHL , jenže za cenu neúměrně předraženého zboží. Touto cestou jít nechceme.

Dávejte tedy přednost produktům, které skladem v ČR máme, ale pozor,  některé velikosti jednoho produktu skladem být můžou a jiné nemusí...

 

Úložní doba služby Česká pošta- Balíkovna

Dobrý den,

bohužel úložní doba služby Česká pošta- Balíkovna, kterou jsme začali nedávno využívat je jen 7 dní a dle sdělení pošty se nedá prodloužit na rozdíl od služeb Česká pošta - Na poštu nebo Česká pošta - Do ruky.

Tak na to prosím myslete při objednávání a vyzvedávejte zásilky včas.

Obnovení možnosti doručování Česká pošta - Na poštu

Dobrý den,

protože to spolupracující firma, kde skladujeme a odkud odesíláme naše produkty, opět umožňuje,

obnovujeme před několika měsíci zrušenou možnost dopravy Česká pošta - Na poštu. 

Ale možnost Česká pošta - Balíkovna je levnější.

Zrušení platby přes platební bránu The Pay.

Dobrý den,

z důvodu nových , pro náš eshop nevýhodných cenových podmínek jsme nuceni deaktivovat od 30.9.2021 platbu pomocí platební brány The Pay (platby kartou, platby bitcoinem, rychlé online platby).

Momentálně hledáme jiný způsob platby, který by tuto službu nahradil. Již určité vytipované řešení máme ale bude dostupné pravděpodobně až začátkem roku 2022.Tedy po vánoční sezóně.

Ale drtivá většina našich zákazníků platí dobírkou po doručení, tedy službu The Pay nikdy nepotřebovala.

Blížící se vánoce

Dobrý den,

bohužel i po 2 letech existence eshopu jsme pořád ještě omezeni, z finančních důvodů, ohledně velikosti skladových zásob v ČR.

Tedy pokud objednáte něco, co nemáme skladem v ČR, můžete očekávat v předvánočním období velmi pomalé doručování v řádu týdnů, někdy  až měsíců vzhledem k tomu, že dodavatel a výrobce jsou v Číně. Komplikuje se to i  kvůli přetrvávajícím potížím z důvodu koronavirových opatření po cestě.

Prosíme tedy pokud objednáváte něco, co nemáme v ČR a chcete to do vánoc, objednejte to raději už během září, max do poloviny října. Později už nemůžeme ručit, že to do vánoc dorazí. Minulý rok vše sice dorazilo, ale  na poslední chvíli.

Zavedení dopravy ČP - Balík do balíkovny a zrušení dopravy ČP - Na poštu

Dobrý den,

změny v dopravách zboží. 

Aktivní dopravy:

1. Česká pošta - Na poštu  : Z důvodů, že spolupracující firma na balení a zasílání zásilek přestala podporovat tuto službu , jsme nuceni ji zrušit.

2. Česká pošta - Balík do balíkovny :  Zavádíme náhradou za předchozí službu s výhodnější cenou dopravy. Sice víme, že ne každá pošta je závoveň i Balíkovna, ale nemůžeme to udělat jinak.

3. Česká pošta - Do ruky :  Beze změn, funkční.

Nezapnuté, či nefunkční dopravy:

1. PPL : Sice to je u nás technicky možné, problém je tam jiný, většina našich zásilek je obvykle do 1 kg a v této cenové relaci je Česká pošta mnohem výhodnější, než PPL. Proto to nezapínáme i když bychom mohli.

2. Osobní převzetí :  Kamennou prodejnu ani vhodnou kancelář zatím nemáme. Teoreticky by bylo možné osobní převzetí někde na smluveném místě v Brně nebo Břeclavi,  ale náš sklad je ve Zlíně, tedy se nám  to finančně nevyplatí pro zásilky již uložené ve skladu, spíše se to hodí pro zásilky, které teprve ze zahraničí přijdou a nebyli skladem. Raději zavolejte telefonem, zda je možné osobní převzetí, pokud to požadujete.  V nabídce doprav  to aktuálně nebude.

Tabulky velikostí

Dobrý den, prosím ještě jednou zdůrazňujeme, že tabulky velikostí přebíráme tak, jak je uvádí asijský výrobce a zdá se, že i tento výrobce používá dva druhy číslování, aby to bylo složitější. Tedy je nutné  při objednávce dvou či více   jiných triček i u těchto dvou či více  vše zkontrolovat dle přiložených  tabulek zvlášť každý kus ,zda to velikostně sedí. Základní parametry pro výběr jsou  váha a výška.

Čeština v objednávkách

Dobrý den,

poprosili bychom zákazníky, aby uváděli v objednávkách všechny kontaktní údaje včetně háčků a čárek. Máme rok 2021, tedy eshopy, zvláště ty české češtinu umí. 

My to pak musíme ve finále zbytečně opravovat na správný tvar.

Zhoršujete si tím zbytečně rychlost a přesnost doručení. Předem děkujeme.